مادّه – جنس فروردین ماه خیابان فروردین

مادّه – جنس: فروردین ماه خیابان فروردین دستگیری بازداشت نیسان ماشین ایران پرونده انتقال

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک‌ها پیامک دیرکرد وام می‌فرستند ، فلاحت‌پیشه

    یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه «هنوز مسئله تامین کانکس مورد نیاز زلزله زدگان تامین نشده است» گفت: در شرایطی که مردم زلزله زده با پرسشها عدید

    هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک‌ها پیامک دیرکرد وام می‌فرستند ، فلاحت‌پیشه

    فلاحت پیشه: هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک ها پیامک دیرکرد وام می فرستند

    عبارات مهم : زلزله

    یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه «هنوز مسئله تامین کانکس مورد نیاز زلزله زدگان تامین نشده است» گفت: در شرایطی که مردم زلزله زده با پرسشها عدیده ای روبرو هستند، با پیامک هایی از بانک ها مواجه می شوند که به آنها اخطار دیرکرد در پرداخت وام هایشان داده است.

    حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین اوضاع زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: در شرایطی که در فصل سرما و برف و بوران هستیم هنوز اسکان موقت زلزله زدگان و راه اندازی کانکس ها تمام نشده هست. تنها ۱۵۰۰ کانکس از سوی خیرین مردمی به مناطق فرستاده و راه اندازی شده است هست. قرار بود روزانه ۴۰۰ کانکس راه اندازی شود که این اتفاق رخ نداده و مردم از این روند ناراضی هستند.

    هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک‌ها پیامک دیرکرد وام می‌فرستند ، فلاحت‌پیشه

    وی در عین حال گفت: هفته گذشته تذکری در این باره در مجلس دادم که این فشارها باعث سرعت بخشیدن در راه اندازی کانکس ها شد ولی در نهایت این اتفاق به عالی ترین شکل رخ نداده و مردم رضایت کافی ندارند.

    نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو اظهار کرد: مسئله دیگر آن است که بعضی از مردم حاضرند که شب را در سرما به صبح برسانند و کانکس نگیرند آن هم به این علت که مردها اعلام کردند کسانی که کانکس می گیرند نمی توانند از پول اسکان موقت برخوردار شوند.

    یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه «هنوز مسئله تامین کانکس مورد نیاز زلزله زدگان تامین نشده است» گفت: در شرایطی که مردم زلزله زده با پرسشها عدید

    فلاحت پیشه افزود: با وجودی که بعضی از مردها اعلام کردند که این عنوان صحت ندارد ولی کارشناسان حاضر در منطقه صراحتا چنین موضوعی را به مردم اعلام نکردند و ابهامات برطرف نشده است به گونه ای که متاسفانه این واقعیت وجود دارد که آنهایی که کانکس می گیرند نمی توانند از وام اسکان موقت برخوردار شوند.

    وی توضیح داد: ما مصوبه ای در استانداری کرمانشاه داشتیم مبنی بر اینکه اگر مردم بعد از برطرف شدن نیازشان به کانکس آن را تحویل دهند پول اسکان موقت را می گیرند که به این مصوبه اعتنایی نشد و عملا اجرایی نشده هست. ابهامات بسیاری در این رابطه وجود دارد که باید برطرف شود. از طرف دیگر بعضی از روستاها هنوز کانکس ندارند و مردم در چادر و در سرما زندگی می کنند نمونه بارز آن مردم ساکن در مسکن مهر اسلام آباد غرب هستند.

    این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه یکی دیگر از پرسشها مهم زلزله زدگان را استمهال نشدن وام هایشان عنوان و اظهار کرد: علیرغم ابلاغ استانداری به فرمانداری و فرمانداری به بانک ها جهت استمهال وام های مردم زلزله زده، هنوز بانک ها به این ابلاغیه تمکین نکردند و مردم با پیامک هایی به روال گذشته در مورد دیرکرد در پرداخت اقساط ارزش مواجه می شوند یا اینکه ضامن هایشان را تحت فشار قرار می دهند.

    هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک‌ها پیامک دیرکرد وام می‌فرستند ، فلاحت‌پیشه

    فلاحت پیشه افزود: جالب آن است که اکثر بانک ها می گویند که بخشنامه ای به دست آنها نرسیده است به همین علت ما اعلام کردیم که اگر تا ۸ صبح فردا وام های مردم استمهال نشود در تذکری به رییس جمهور و وزیر اقتصاد، نام بانک ها را در صحن علنی اعلام خواهیم کرد.

    وی تاكيد کرد: این یک واقعیت است که مردم مناطق زلزله زده چه آنهایی که کارخانه دارند و چه آنهایی که کشاورز و دامدار بودند و یا در مناطق محروم شهر سکونت داشتند توانایی پرداخت وام ندارند چون کسب و کار به هم ریخته و عملا کسی سر کار نیست، از آن طرف مردم نمی توانند خرید کنند و حتی کسبه کوچک با مسئله مواجه شده است اند. در این شرایط مقدماتی ترین کار استمهال وام در مناطق زلزله زده است.

    یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه «هنوز مسئله تامین کانکس مورد نیاز زلزله زدگان تامین نشده است» گفت: در شرایطی که مردم زلزله زده با پرسشها عدید

    این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: از طرف دیگر در شرایطی که کار مردم با رکود مواجه شده، با بسته شدن مرز به عنوان تنها ممر کسب درآمد بخش عظیمی از مردم مرزنشین مواجه هستیم که این در کنار استمهال نشدن وام آنها حداقل به مدت دو سال گرفتاری هایی را به وجود آورده است.

    فلاحت پیشه در مورد اوضاع برق، گاز و آب مناطق زلزله زده، گفت: این پرسشها به صورت کلی حل شده است است ولی به عنوان نمونه در سرپل ذهاب چندصد چادر حتی یک لوله آب نداشتند و بعضی از خانواده ها می گفتند که جهت تامین آب ارزش مجبورند تا یک کیلومتر پیاده روی کنند. البته تلاش شده است که این مسئله حل شود که جهت کسانی که در کانکس زندگی می کنند اوضاع بهتر است.

    هنوز مردم کانکس ندارند/ بانک‌ها پیامک دیرکرد وام می‌فرستند ، فلاحت‌پیشه

    وی افزود: در مورد تامین وسایل گرمایشی نیز نفت میان مردم توزیع شده است هست. در مواردی نیز وسایل گرمایشی برقی را مردم در چادرهایشان راه اندازی کرده اند. به طور کلی مسئله جهت ساکنین در کانکس ها کمتر و جهت کسانی که در چادر زندگی می کنند، زیاد هست. در مجموع پرسشها در سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب زیاد است.

    نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه «هنوز مسئله حمام مردم برطرف نشده است» گفت که متاسفانه پرسشها در مناطق زلزله زده زیاد هست. انتظار می رود مسئولان به جای حرف زدن وارد میدان عمل شوند.

    فلاحت پیشه افزود: به نظر بنده محروم ترین و مظلوم ترین اقشار در بین زلزله زدگان، مستاجران هستند چون در نهایت مالکان طرف قرارداد دولت می شوند و بر اساس وعده داده شده است می توانند از تسهیلات خرابی منزل و اثاث منزل ارزش برخوردار شوند ولی وظیفه مستاجران معلوم نیست.

    وی در عین حال گفت: وعده دادند که جهت همه کسانی که در زلزله اثاث منزل ارزش خراب شده، وام می دهند که هنوز این در حد یک وعده باقی مانده ولی مسئله جهت مستاجران زیاد از آن است چون آنها حتی در صورت اسکان موقت نیز اوضاع اسکان دائمی ارزش در هاله ای از ابهام است.

    این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه راجع به تخصیص داده شده است بودجه به مناطق زلزله زده نیز گفت: علیرغم وعده دولت بخصوص آقای نوبخت جهت تخصیص داده شده است ردیفی از بودجه به مناطق زلزله زده، نه تنها این اتفاق رخ نداده است که دولت یک بند کلی به نام تخصیص داده شده است ۳۵۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه آن هم با اذن رهبری آورده است.

    فلاحت پیشه با بیان این ادعا که «بر این اساس تاکنون تنها بودجه ای که قرار است جهت کمک به زلزله زدگان تخصیص داده شده است یابد، ۱۰۰ میلیون دلار با اذن رهبری از صندوق توسعه هست، که قرار است این میزان به ۲۰۰ میلیون دلار برسد» ادامه داد: البته پیشنهاد ما زیاد کردن آن به ۵۰۰ میلیون دلار هست. بهتر است دولت و مجلس اذن رهبری را به نام خود تمام نکنند و به جای آن از تمامی ابزارهایشان جهت کمک به مناطق زلزله زده استفاده كنند.

    واژه های کلیدی: زلزله | کرمانشاه | کرمانشاه | مناطق محروم | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار